Program: Luni - Inchis;
Marti - Vineri 10:00 - 18:00

Wishlist Nici un produs selectat
Mika Design on Facebook Mika Design on Twitter

Scroll catifea visiniu cu damask auriu

Candelabre cristal & sfesnice

Invitatii nunta bilet de avion first class

Invitatii nunta elegante, vintage, deosebite

Bine te-am gasit,

Am sintetizat mai jos cateva aspecte asupra modului de lucru pentru realizarea produselor comandate pe site-ul nostru. Dealungul anilor de experienta, am acumulat multe informatii si sfaturi de la clientii nostri si incercam in permanenta sa updatam site-ul cu noi caracteristici pentru a creea o experienta cat mai facila si placuta clientilor in privinta modului de comanda,  procesare si realizare al comenzilor. Suntem deschisi la noi sugestii si imbunatatiri si asteptam cu drag mailurile tale la monica@mikadesign.ro .

Asadar scriem mai jos cateva puncte pe care le consideram importante si utile asupra modului nostru de lucru:

  1. Pentru a putea comanda produse de pe site-ul nostru, trebuie mai intai sa va creati un cont de cumparaturi. Acest lucru se poate face si in momentul in care ati selectat deja produsele si doriti sa validati comanda. Suma minima de comanda este de 300 lei (cumulat).
  1. Cantitatea minima de comanda pentru un produs este de 30 bucati (exceptie fac produsele de la categoria “Petreceri Tematice”).
  1. Suma minima de inchiriere pentru produsele “Decoratiuni nunta” este de 800 lei (descarca catalog pdf).
  1. Butonul  “Pret personalizare” se refera la personalizarea invitatiilor de nunta, botez, felicitarilor Craciun, meniurilor, cardurilor de masa, numerelor de masa, marturiilor (etichete atasate marturiilor), cardurilor de bani, etc. prin procedura standard (print digital), fiecare client isi poate alege textul, culoarea si fontul dorit. Alte detalii pe care doriti sa ni le transmiteti referitoare la grafica si la cum ati dori sa apara pe produsele comandate, le puteti trece in rubrica „Comentarii grafica”.
  1. Folosind optiunea "Personalizeaza on-line", puteti alege din modelele de texte propuse de noi, puteti sa va scrieti si editati propriul text sau il puteti adauga ("Copy - Paste"), selectati fontul si culoarea dorita si puteti cu usurinta sa aveti o imagine cat mai apropiata de realitate asupra modului in care va arata invitatia de nunta, botez, cardul sau alte accesorii care necesita personalizare in varianta finala.
  1. Este important sa stiti ca acesta personalizarea pe care o realizati prin intermediul site-ului nostru nu tine rol de paginatie finala. Un reprezentant al departamentului nostru de grafica va va trimite pe mail in format .pdf  layout-ul final in care se va ajusta dimensiunea fontului, spatierea si modul de aranjarea a textului pentru a obtine aprobarea Dvs. Numai dupa ce primim pe email „Bun de Tipar” vom printa produsele comandate, dupa acest moment nu mai putem opera modificari asupra graficii deja aprobate.
  1. Atentie sporita: trebuie de asemenea sa stiti ca trebuie sa acordati o atentie sporita asupra textului, deoarece noi vom printa intocmai asa cum ne spune fiecare client, nu suntem raspunzatori de eventualele greseli sau erori din text. Din acest motiv, trimitem pe email simulari si asteptam de la fiecare client eventualele modificari pentru a ne asigura ca tot textul este intocmai cum isi doreste fiecare client.
  1. In momentul primirii comenzii, un consultant de vanzari va va contact telefonic sau prin e-mail pentru a va confirma comanda si a va informa asupra termenului de livrare.

  2. Comanda este confirmata in momentul in care primiti emailul cu subiectul „Comanda confirmata” in care regasiti toate detaliile comenzii impreuna cu factura proforma aferenta din care trebuie achitat avansul de 50%. Numai dupa achitarea avansului se poate realiza paginarea invitatiilor/cardurilor/meniurilor/numerelor de masa/accesorii marturii cu textul dorit si trimiterea acestora catre clienti pe email pentru Bunul de Tipar (in cazul comenzilor de produse ce presupun personalizarea cu textul dorit).
  1. Termenul de executie al comenzilor  difera functie de tipul produsului comandat, tipul de personalizare (in cazul produselor de papetarie) este intre 3 si 14 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre un reprezentant al Departamentului Vanzari. Cu siguranta incercam sa finalizam comenzile cat mai repede dar depinde mult de momentul comenzii (volumul comenzilor in lucru in acel moment), cantitate, complexitate comanda. Producem cu drag si comenzi speciale dar trebuie sa ne consultam inainte pentru a verifica disponibilitatea si timpul de executie. Ca si sfat pentru scurtarea termenului de productie: chiar daca nu aveti textul pentru invitatii/carduri/etc, puteti trimite comanda, noi producem din timp si cand aveti toate informatiile necesare ni le trimiteti si doar printam. Asa vom scurta mult timpul de asteptare pentru comenzi.
Mai multe detalii asupra modului de lucru, puteti regasi pe site la rubrica „Info Comenzi”.
Multumim si asteptam cu drag sa ne auzim!
Monica & Co.



Mika Design on Twitter Mika Design on Facebook Trimite unui prieten Newsletter Mika Design Inscrie-te la newsletter-ul nostru pentru a sta la curent cu ultimele noutati!
Contacteaza-ne acum
E-mail: E-mail Mika Design