Program: Luni - Inchis;
Marti - Vineri 10:00 - 18:00

Wishlist Nici un produs selectat
Mika Design on Facebook Mika Design on Twitter

Scroll catifea visiniu cu damask auriu

Candelabre cristal & sfesnice

Invitatii nunta bilet de avion first class

Invitatii nunta elegante, vintage, deosebite

Informatii privind lansarea unei comenzi, plata si livrarea produselor


Pentru a putea cumpara produse de pe site-ul nostru, trebuie mai intai sa va creati un cont de cumparaturi. Acest lucru se poate face si in momentul in care ati selectat deja produsele si doriti sa validati comanda.
Pentru a selecta produsele pe care doriti sa le cumparati este suficient sa apasati pe butonul "Comanda acum" prezent langa fiecare produs de pe site.

Dupa ce adaugati toate produsele care va intereseaza si setati toate caracteristicile cerute (culoare, font, etc), precum si numarul de bucati, este suficient sa intrati in cosul de produse si sa continuati demersul introducand toate informatiile care vi se mai cer (metoda de livrare, adresa, etc.)
Prin completarea tuturor informatiilor si validarea finala a formularului de catre client, comanda se considera ferma, iar clientul se considera ca a acceptat in prealabil toate informatiile inscrise in comanda.

Butonul  “Pret personalizare” se refera la personalizarea invitatiilor de nunta, botez, felicitarilor Craciun, meniurilor, place –card-urilor, marturiilor (etichete atasate marturiilor) si a cardurilor de bani prin procedura standard de serigrafie, fiecare client isi poate alege culoarea si fontul dorit.
Procedurile speciale de personalizare: initiale miri in timbru sec, folio, relief sau personalizarea invitatiilor in termorelief presupun un cost suplimentar fata de pretul invitatiei si a personalizarii standard. Aceste preturi le regasiti in functie de modul pe personalizare dorit in descrierea pozelor de exemplificare pe care le regasiti in sectiunea “Personalizare”. Pentru informatii suplimentare referitoare la modul de personalizare potrivit pentru invitatia aleasa ne puteti trimite un mail sau ne puteti telefona pentru consiliere.

Este foarte importanta completarea cu atentie a datelor de contact, pentru ca un consultant sa poata lua legatura cu dvs.

In momentul primirii comenzii, un consultant de vanzari va va contact telefonic sau prin e-mail pentru a va confirma comanda si a va informa asupra termenului de livrare. In lipsa unui raspuns din partea noastra, se presupune ca a existat o eroare si comanda nu a fost receptionata de catre noi. Se considera comanda confirmata numai dupa receptionarea emailului din partea departamentului Vanzari in care sunteti informat ca am primit comanda si o putem realiza intr-un termen agreat si de client.

1. Termenul de executie al comenzilor

Termenul de executie al comenzilor functie de tipul produsului comandat, tipul de personalizare (in cazul produselor de papetarie) este intre 3 si 14 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre un reprezentant al Departamentului Vanzari.

In cazul comenzilor pentru invitatii nunta, invitatii botez, felicitari Craciun exista de site optiunea „Personalizeaza on-line”. Cu ajutorul acestei optiuni puteti sa va alegeti unul dintre textele propuse de noi sau sa va adaugati textul propriu, va puteti alege unul dintre fonturile puse la dispozitie de catre noi, puteti alege culoarea dorita astfel inca va puteti face o idee asupra modului de paginatie al textului in invitatia aleasa. Mentionam ca acest „Preview” al invitatiei are valoare informativa, urmand ca dupa primirea comenzii Dvs. un reprezentant al departamentului de „Grafica/Design” sa va trimita la adresa de mail mentionata de Dvs. o paginatie exacta a invitatiei Dvs. urmand ca ulterior sa ne dati „Bunul de Tipar”. Din momentul in care ne dati „Bunul de Tipar” se considera ca acesta este acceptul Dvs. asupra formei finale a textului iar comanda va fi trimisa la tipar. Orice modificare ulteriora primirii „Bunului de Tipar” nu se mai poate efectua.

Optiunea „Personalizeaza on-line” se poate utiliza de asemenea pentru a va alege tipurile de fonturi, culori dorite si pentru alte produse disponibile: place card-uri;  carduri bani nunta si botez, etichete marturii nunta si botez, meniuri, etc.

2. Preturi si Plati

Preturile sunt exprimate in lei (RON) si sunt actualizate la zi. Pretul trecut pe formularul de comanda nu include taxa de transport (in cazul livrarii la domiciliu).

Modalitati de plata a comenzilor:

In momentul comenzii ferme se achita un avans 50% din valoarea totala a comenziii la sediul nostru sau prin transfer in contul nostru bancar;

- diferenta  de plata se va achita la sediul nostru ( in momentul ridicarii comenzii) sau ramburs (in momentul primirii coletului cu produse);

Cheltuielile de transport, precum si returnarea rambursului, vor fi achitate de catre client direct la firma de curierat FAN CURIER, in functie de tarifele acestuia .


In cazul efectuarii platii prin banca, va rugam sa ne trimiteti pe e-mail copia ordinului de plata (comenzi@mikadesign.ro)

3. Modalitati de livrare comenzi

- in showroom-ul  nostru intre orele 10:00 -17:00 in urma consulatarii cu un reprezentant livrari.

- prin serviciul de curierat rapid FAN CURIER, cu plata taxelor tur-retur de catre client, termenul de livrare fiind de 24h
Taxa de transport (tur-retur) prin serviciul FAN CURIER se va plati direct agentului de la firma de curierat. Pentru informatii suplimentare despre tarife, va rugam sa accesati site-ul firmei de curierat  (www.fancurier.ro)

In cazuri exceptionale livrarea se poate face si prin Posta Romana, insa numai pentru zonele in care serviciul FAN CURIER nu are acoperire. Taxele postale vor fi de asemenea suportate de catre client.

In cazul in care doriti livrarea comenzii cu o alta firma de curierat, ne puteti indica in momentul comenzii ferme firma agreata de Dvs.

Mika Design on Twitter Mika Design on Facebook Trimite unui prieten Newsletter Mika Design Inscrie-te la newsletter-ul nostru pentru a sta la curent cu ultimele noutati!
Contacteaza-ne acum
E-mail: E-mail Mika Design